2013. július 19., péntek

Miről is szól a blogom?

Amikor a webes megjelenés mellett döntöttem, sokszor elgondolkoztam azon,  hogy beálljak-e a tonna számra megjelenő masszőr weblapok sorába, vagy pedig önmagamat adva próbáljak segíteni másoknak,  legyen szó akár egy mindennapos témáról, élményről kifejtett véleményről, vagy akár egy akció promózásáról is.
Annyit tudtam,  hogy nem akartam olyan internetes imidzset építeni, ami arról szól, hogy én vagyok a király nagy masszőr és csak engem válasszon, mert én vagyok a legjobb.
Egy ember erénye szerintem a szerénységben, alázatban mutatkozik meg, főképp igaz ez a masszőr szakmára.
A mai napig nem mondom, hogy profi vagyok,  viszont úgy gondolom masszázsommal tudok olyan dolgokat elindítani, amit lehet egy átlagos hozzáállású,mikor lesz vége a munkaidőnek, kapjak borravalót típusú masszőr nem tud.
Rengeteg dolgot köszönhetek eddigi mentoraimnak: Tibornak, Csabinak, és Szilvinek,  nélkülük nem tartanék azon a szinten ahol most vagyok és persze nagyon hálás vagyok olvasóimnak is, akik napról napra visszajárnak oldalamra, mobil masszázsra hívnak.
Úgy érzem már emiatt érdemes volt szakítani a hagyományokkal, és véleményt formálni dolgokról, kicsit közelebb engedi magamhoz önöket.
Ha már tíz emberből egy ember hasznát vette annak, amit leírtam már úgy gondolom érdemes volt rászánnom az időt.  Hisz ha nemcsak a masszázzsal, hanem úgymond online módon is tudok segíteni valakinek az öröm számomra.
Tartson velem továbbra is.